"Jag är behörig i bur"

2011-04-03 @ 12:14:54

There's something in the silence, I never used to feel.
There's something about knowing, that tells you this is real.
When you're close, all I know I don't want to let you go.
Hello happiness, tell me where the hell you are.


Vakande upp idag till världens underbaraste känsla. Krampkänningar i hela benregionen, åtminstone sådan känsla som jag kallar krampkänningar. Har bara lyckats få det på riktigt en gång i hela mitt liv, vilket egentligen tog mig flera månader att inse att det var kramp. Så en rättelse vore väl att vad jag vet, har jag bara haft det en gång. Trots dessa känningar och faktumet att frukosten redan var fram dukad på bordet så orkade jag inte gå upp. Låg kvar i sängen och försökte förgäves sträcka på varenda benmuskel. Till slut fick jag ge upp och gå upp. Idag borde jag egentligen utföra mina inplanerade planer, åka till Farsta och köpa det sista jag vet jag kommer behöva till London. Vilket just nu är puder och en jädra massa lypsyl. Vilken mardröm att inte ha ett lypsyl tillgängligt i London. Men har ingen ork att åka någonstans just nu, och ingen som helst lust att stressa iväg.

 

Igår kom Jonna på att jag åker till London nästa vecka och därför accepterades inte ett nej. Så Runt tio- tiden svängde de förbi efter en liten shopping och hämtade upp mig. Vi åkte hem till dem där vi spelade Bilbo. Jag hatar Bilbo. Sedan började funderingarna om att göra ett eget spel medan vi roade oss med kinapinnar. Slutligen tog vi en tripp till Trångsundsskolan, vilket tydligen var jätteviktigt. Vilket idag låtar riktigt sorgligt. ”Vad gjorde ni igår? ” ”Vi åkte till Trångsundsskolan och hängde.” Kanske borde ha lämnat den biten osagd. Efter den lita färden roade sig Jonna med att köra som en galning eftersom både jag och Cindy mådde illa efter alla snurringar på vår barndomsleksak. En film spelades in som jag hoppas allmänheten aldrig får se. De två stora samtalsämnena i den var en aningen smaklösa. Sedan åkte vi hem igen då vi gick igenom gamla bilder och videor vilket fick att skratta så mycket så man nästan har träningsvärk i magen idag.
Nu är det dags för duschen och sedan ska man se vilka bilder man fick med sig hem.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback