Hi, I'm Emma!

2011-04-21 @ 11:55:03

Igår för det full rulle för min del. Började med seminarium där jag och Sandra inte hade så mycket ork till saker och ting. Slutade med att vi satt och försökte hitta vimmelbilder från våra skivor, lyckades istället helt slumpmässigt hitta bilder från några bekantas istället. In till stan där man mötte upp Karin, höll på att hungra ihjäl så tvingade henne att äta med mig. Fick berätta höjdpunkterna om Londonresan och bli besviken på henne när hon satt som ett frågetecken när jag sa att vi besökte Emirates. Sprang runt i lite affärer och kom hem med en present till mamma, en klänning och en kofta, som dock ska lämnas tillbaka. Efter några timmar med Karin skulle Cracky anlända. Efter att ha beskådat två gamlingar stå och råhångla på centralen, vilket kommer ge mig mardrömmar en lång tid framöver så dök hon upp. Vi uträttade mitt ärende och hann nästan med hennes. När affärerna sedan stängde köpte vi lite godis och sedan blev man bjuden på en otroligt fantastisk romantisk dejt av miss Okänd. Bilderna som tog kunde inte laddas upp eftersom min mobil inte verkar komma överens med facebook, så de läggs upp inom en kvart istället.

 

Cindy och jag kom även på vad vi ska vara på hennes skiva, vilket är så äckligt bra så det är inte sant. Dock började mamma asgarva när jag berättade det idag, men det kan ju bara vara positivt. Idag är det sparka boll med korpen laget som gäller. Ska även eventuellt fara runt med Cindy också, beroende på vad hon tyckte angående mitt förslag jag nyligen slängde iväg.
Ja, det var en slarvig uppdatering från mig för er läsare, nu ska jag återgå till mitt liv.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback