Give it to me black or white

2011-04-03 @ 22:55:34

Brians musik på hög volym kan endast betyda en sak av två. Det är bland det första man bör lära sig när man vill bekanta sig lite mer med mig. Just nu dunkar Chemical rush ur högtalarna.

 

Blev för inte allt för länge sedan lämnad av Jonna. Hon tittade förbi en liten stund och vi roade oss genom att spela DW och titta på Big Brother. Eller rättare sagt, jag spelade och hon tittade på.  Lyckades maxa min andra gubbe. Vad säger man om det då? Kommer så hinna klart innan min deadline. Man kanske ska be mor och far gömma paketet när det dimper ner i brevlådan så man hinner spela klart 6:an. Med tanke på tidshålen mellan spelen så låter det ju inte som en dum idé.
Nu ska man leta upp kläder för morgondagen samt packa väskan. Kommer bli tvungen att släpa runt på en hel del imorron.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback