Folk ska tänka sig för innan de kallar mig för Jessica!

2011-04-30 @ 11:56:53

Gårdagens bästa, på Ågestabron runt 02:30. En taxibil kör om, Cindy utbrister:
Det är 50 här din jävla fitta!” 20 sekunder senare skriker hon igen ”Jag ska kalla dig för fitta!”

Jag älskar verkligen att min förkylning nu övergett all form av smärta för att istället gett sig på mina stämband, så man låter förjävlig nu. Livet är bar härligt ibland.
Känner att jag allra helst hade velat ha rummet städat idag, men eftersom man legat sjuk hela veckan och egentligen fortfarande är det så har man inte haft orken eller tiden för det. Har haft ett fullspäckat schema med allt vad sjukdomen inneburit. Mellan nysningar, hostningar, feberattacker och desperata försök att sova har det funnits Beckfilmer att se. Så nu har man dessutom blivit en inbiten Beckfantast.

 

Ikväll inleder Sverige hockey VM, då börjar det på allvar. Matchen kommer man troligen inte se, om man inte flirtar lite med Cracky dvs. Annars får man njuta av hennes underbara sällskap och ibland plocka upp mobilen och ta hjälp av livescore. Just nu är de två stora problemen vad man ska äta till frukost och vad man ska ha på sig idag i detta underbara väder.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback