Dagen efter London

2011-04-12 @ 21:00:25

Idag har jag varit super duktig! Har beställt kurslitteraturen, skickat in ansökan om utbildning till studera, tvättat kläder, sorterat kläder, och skrivit CV. Nu återstå endast att skriva klart det där jobbiga personliga brevet och sedan fixa en bild som jag faktiskt kan acceptera. Har även bestämt mig för att om man inte få sällskap innan fredag så ska jag åka och shoppa själv. Shoppa och shoppa, ska in i tre affärer varav i två vet jag vad jag ska prova och i den tredje ska jag bara finna rätt storlek. Funderar även att fråga bror min om han vill ha lite kvalitetstid med mig på kvällen. Om han nu har tid för sin lillasyster dvs.

 

 

Som det ser ut nu blir det gym imorron direkt efter den långa dagen på Södertörn. Mysigt, man är ju alltid på topp de dagarna. Men ändå grymt skönt, efter en helg i London behöver man röra på sig en hel del. Dessutom verkar det bli någon form av dejt med Karin nästa vecka, vilket verkligen behövs. Känns som man har en miljon saker att berätta för henne, vilket man även troligen har. Nu ska jag återgå till att plocka lite i rummet. Känner mig sjukt rastlös, vilket är en känsla som hängt över en som en mantel sedan man kom hem. Vet att man faktiskt kom hem igår, men känns ändå som London var för en evighet sedan.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback