Barn är bara för söta!

2011-04-05 @ 22:02:01

Eftersom Niklas alltid är så snäll och påpekar när jag stavar fel, så har jag nu korrigerat min felstavning. Tänka sig att man har en privat svensklärare, Annie skulle vara alldeles till sig av lycka. Första finalmatchen är nu avklarad. Riktigt pinsamt av Färjstad att inom loppet av 52 sekunder släppa in två mål utan att Skellefteå ens gjorde någon ansträngning. En människa som jag inte kan sluta störa mig på är Leif Boork. Självfallet har man en respeket för mannen och hans kunnande, men ibland säger han så korkade saker så jag blir riktigt irriterad. Ibland kläcker han ur sig saker som man inte förstår sig på för fem öre och ibland säger han någon som vilken treåring som helst fattar.

 

Haha, bara jag som tycker det låter som Pingu och hans vänner?

 

Idag har jag varit så duktig så jag har packat allt som ska med till London, har t.o.m. lagt fram de kläder som man ska ha på sig på resan dit. Nu är det bara morgondagens växling som ska göras runt två tiden och sedan är det bara att invänta klockslaget. Morgondagens föreläsning är inställd vilket är helt underbart! Har känt mig riktigt trött och hängig de senaste dagarna så det ger mig en chans att vila upp mig innan man ska umgås med Johanna ett tag, köra det sista träningspasset innan London och gå på skiva. Nu ska man se första avsnittet av den nya serien CHAOS, något som min bror rekomenderade. Har man han rätt blir det serie nummer 12 man kommer följa.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback