Viktig landskamp!

2010-11-14 @ 16:56:11

Ingen bra dag. Är verkligen glad över att man inte ska träffa någon idag. Känner att min sömn jag fick inför denna dag är inte ens i närheten av det behov jag hade. Förhoppningsvis så kommer jag somna fort ikväll och sova som en stock. Men läser man statistiken så kommer det inte bli så. Usch, vilken söndagsångest! Imorron är det grupparbete, föreläsning och sedan gym med Rohie som gäller. Ska tvinga mig till Panduro Hobby efter det och möjligtvis börja med översättningen av boken. Ska försöka vara duktig denna gång, får se hur det går med det. Annars tar man tag i det på tisdag.

 

 

Har en massa ljus i rummet nu och gjort det riktigt mysig. Varför jag gjorde det vet jag inte. Har lite kvar på städningen så det var ganska så onödigt och dumt gjort.  Men ville väl ha lite mysigt. Har just nu igång tv matcher. Everton – Arsenal och Finland – Sverige. Den sist nämnda har man satsat pengar på. Så förvänta mig att kamma hem lite pengar ikväll. Är riktigt hungrig, har varit så upptagen med saker och ting idag att man glömt bort att äta. Men så blir det ibland. Aja, nu ska jag återvända till städningen så det inte blir slarvigt gjort i allra sista minuten.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback