skönlitteratur på G!

2010-11-08 @ 15:54:36

Är helt slut nu i hela kroppen och dessutom är man hungrig som jag vet inte vad. För lite sömn och en tidig morgon är ingen bra kombination för en Jenny. Lyckades dock somna på ett gott humör, så ska väl inte klaga. Introduktion idag till den nya delkursen, kommer nog kännas som en repetition från psykologin med Petra. Men inte ska man klaga på det heller. Känns skönt att det äntligen börjar dyka upp saker som man kan relatera och koppla ihop gammal information till och framförallt att det äntligen känns som psykologi. Mötte upp Alex efter föreläsningen och köpte ytterligare en burk kakor, föll ju pladask för dem. Allt lika trevligt att möta gamla bekantskaper och prata med dem.

När man sedan äntligen kom hem var det inte så mycket mer än att slänga i sig maten och sedan åka till det nya köpcentrumet. Inte mycket att hurra över, men ganska mysigt att traska runt i och titta lite. Lyckades ändå kommer hem med en massa små saker. Framförallt smink och en ny väska. Förstår inte riktigt vad felet med mig är. Har alldeles för mycket väskor, ändå envisas jag med att söka efter nya och köpa dem ifall de faller mig i smaken. Tog mig ändå i kragen och slängde några idag. Nu är det bara en träningsväska som ska införskaffas och sedan är det stopp på ett tag! Fick även tag på pappas halva fars dag present. Tydligen är han effektiv och professionell, medan hans lilla dotter är romantisk och känslosam, som om namn avgör det.
Ska nu sätta mig ner med min lilla bok. Beslöt mig igår för att läsa de olästa böckerna som står i bokhyllan och bara skriker efter uppmärksamhet. Första ut var den påbörjade sista boken i Twilight serien. Måste ju läsa den någon gång.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback