Nog kommer man alltid vara en Tigers!

2010-11-16 @ 15:30:55

Jag måste verkligen lära mig att inte rita på mina jeans. Vet inte hur jag lyckats fått in den omedvetna vanan och har ännu svårare att komma på en lösning för att eliminera det beteendet. Kanske måste tvingas att ge hypnos en chans, vilket skämt. Idag fick jag själv uppleva hur luktsinnet kan påverka en. Lyckades nämligen hamna bredvid en kille som hade en välbekant doft. Efter att den uppmärksammats så tog det inte många sekunder innan jag kommit på vad det var men blev riktigt irriterad för jag inte kom på det. När ljuset äntligen slog en så blev det ganska pinsamt hur det hela fick mig att agera. Men den störningen man fått efter alla vistelser i hockeyhallar Sverige över och alla bilresor hem så får man väl helt enkelt acceptera att doften av hockey har den påverkan på mig.

 

Ska nu ringa storkusinen och försöka boka upp honom och lillebrorsan i helgen.  Sedan är det Merlin som gäller. Efter middagen ska mamma och jag försöka lura iväg pappa på upptåg. Får ser hur det blir med det, brukar inte vara några större problem.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback