BORTTAPPAD ALEX!

2010-11-22 @ 20:46:02

Jag älskar verkligen att folk tror att man har svaret på allt bara för man läst har läst de psykologikurserna man har läst. Denna dag skulle ägnas åt pluggande, eftersom det var behövligt. Lyckligtvis så har jag lyckats med allt som jag hade planerat. Men eftersom man total dog efter det så beslöt jag mig för att ägna resten åt mer roliga saker, såsom kolla efter datorer och spela DW. Har nu blivit riktigt sugen på att köpa mig en dator, så skulle inte bli förvånad om man har en inom en vecka.

 

Vad som just nu känns riktigt bra är att man snart maxat den andra gubben idag och att man har förvirrat bort Alex i den psykologiska världen. Usch, jag vill verkligen veta hur det gick i socialpsykologin.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback