Snälla, snälla, snälla Rolf!

2010-05-25 @ 11:25:01



Att jag man har s.k. kontakter har jag alltid vetat , iaf när det kommer till byggnadsarbeten så som elektriker, marknadsjobb, snickeri osv. Men att man hade garderobkontakter, det visste jag inte. Bad Jonna i söndags om hjälp att hitta en klänning till ablen nu på fredag. Börjde få lite småpanik, men det hela löste sig alldeles utmärkt när man istället för att åka in till stan och elta som en tok i folksamlingar så fick jag låna hem två klänningar. Tur som man har så var den ena av dem perfekt, så på fredag blir det uthyrning.

Spenderade gårkvällen med Jonna och Cindy. Blev sent, vilket både kändes igår och idag. Men det var det värt. Blev lite spel dessutom fick man reda på vem man är kär i. Det allra roligaste var nog när vi återupplevde barndomsminnen i form av en välkänd lek.
Ska åka med mormor och göra några inköp senare idag. Är just nu ganska lycklig. Uppnådde alla kriterier som finns i fotokursen på en enda bild och inlämmning. Är rätt så stolt över mig själv fakitskt. Så är Rolf med den otroligt charmiga lilla tuppkamen snäll, så blir det ett MVG i den kursen. Snälla, snälla, snälla!
Nu ska jag fira med lite frukost!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback