Swang Song

2010-05-21 @ 19:14:02


Såg nyss det sista Supernatural avsnittet. När jag såg det blev jag riktigt förstörd ... sen blev jag överlycklig och när det hela avslutades så blev jag lite gladare. Sommaren kommer bli plågsam och lång utan nya avsnitt, men den kommer inte vara lika förjävlig som förra året.
Har nu bestämt mig för att välja ut en väldigt lycklig vän, som jag ska se om alla säsonger med. För min mamma har lärt mig att man ska dela med sig till andra.

Är just nu lite sur på min fotolärare, dock lite gladare på min kommunikation och religionslärare. Dessutom är jag uttråkad. Ska nog se på film lite senare, min kära bror fixade en film åt mig som han visste att jag bara skulle älska. Men den ska jag se senare ikväll, annars kommer jag bli för deprimerad när jag tänker på vart jag egentligen skulle vara idag.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback