The night made me confused

2010-05-15 @ 13:36:36
Jag är förvirrad. Vill endast ha raka och ärliga svar just nu.
Idag är det krminologi och religion som gäller. Men kunde inte börja med något av det utan att spela lite DW först. Har nu skirvit klart krminologin och ska snart börja med religionen. Ska inte bli så mycket idag med, bara svara på frågorna och kasnke läsa igenom en gång. Senare ikväll är det hockey igen. Go Tyskland! Imorron är det troligtvis dags för huliganen att titta fram igen. Sverige - Kanada, både fasar och ser framemot dem mactherna. Finner inga ord som beksirver hur mycket jag hatar Kanada när det kommer till hockey. Och då handlar det inte om att jag är arg på dem för att det är bra. Nej, det är ingen Finland - Sverige känsla över det hela. Det är endast rent hat mot Kanda pga. deras attityd och uppförande. Men nog pratat om det, känner hur irriterad jag blir bara av att prata om det.
Nu skriver Muhammed och hans morbror att jag ska läsa om dem och deras religion.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback