simsning pågång!

2010-05-27 @ 10:07:22
Med tanke på hur många datornrdar det finns ute i världen tycker jag att åtminstone en borde komma på ett virusprogram som fungerar felfritt. Oavsett om man råkat installera två virusprogram, eller om det hela tidne utvecklas nya virus. Datorn började krångla igår igen, ås medan jag var inne i stan och roade mig med några människor så omformaterade pappa datorn ytterligare en gång. Den här gången verkar det som den är på bra humör och tänker vara snäll. Medan pappa kämpade på med datorn var jag som sagt inne i tsan och åt och hade mysigt. Belv en promenad efter maten i mina skor som jag förra veckan insåg att jag inte kan promenera i. Konsekvenserna av detta blev att jag jag fick skavsår i form av små blåsor. Och den ena gör riktigt ont. Enligt en konsekvensetiker skulle promenaden vara en dålig händelse, men tur som det är så är jag en sinneslagetiker och på så vis har jag inte syndat.

Ska nu installera alla min sims spel, igen. Sedan ska jag sätta igång och göra något jag aldrig gjort tidigare, leva som en vampyr.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback