några kvällstankar

2010-05-22 @ 20:27:49
En av de sötaste händelserna jag någonsin upplevet skedde nyss, pappa kom in i rummet och sa "Jenny, det finns cola och chips om du vill ha" med en sådan desperat och gullig röst så jag kunde inte ge något annat svar än ett leende tillbaka. Om jag fick bestämma skulle pappa seriöst få ett pris för det han tvingats göra den senaste tiden. Min pappa är helt enkelt bäst
Är sur efter dagens svenska förlust, är så sur så jag kan inte ens tänka på det. Ska istället titta på CL finalen, som egentligen skulle ha setts med Karro på en O'learys någonstans, men min äckliga hostinfluensa satte stop för det. Usch, måste verkligen bli frisk snart. Ska ju ut och fira på onsdag! Är så glad att vi åkte in till akuten i tisdags, med tanke på hur segt det gått med medicin så skulle jag väl annars fortfarande ligga däckad i soffan nu. Nej, nu blir det CL, imorron plugga och sedan får man se hur man mår på måndag. Måste dessutom ut och leta klänning till balen. Hur fan ska jag hinna hitta en?!
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback