Lets go crazy!

2010-05-10 @ 19:37:21


Mitt rum har inte varit så här stökigt sedan jag var fem år och hade slängt ut alla mina Barbie saker på golvet. Det är riktigt pinsamt! Mamma kan inte längre passera utanför mitt rum utan att börja skratta åt det.
Är ganska stolt över mig själv och vad jag åstdakommit idag. Har gjort klart religionsredovisningen och i stort sett skrivit klart idrottstentan. Känner mig som en trött, seg och sliten duracellkanin. Så varför inte utnyttja de sista krafterna och börja på nästa veckas stora projekt, städa mitt rum? Livet är bra konstig ibland. Skulle egntligen gått på skiva idag, istället blir det hockey och städning. Can it get any wilder? Jag måste seriöst sluta med mina engelska uttryck.

Ska sova itidgt inatt, är sjukt trött. Trots att jag lyckades sova nästan två timmar efter jag kommit hem från skolan. Vilket fortfarande är ett enda mysterium för mig. Känner mig så busig!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback