I want to break free!

2010-05-21 @ 09:46:50
Det är alltid lika roligt när man vaknar upp på morgonen och inleder dagen med en massiv hostattack innan man ens hunnit öppna ögonen. Förstår inte riktigt vad min s.k. hostmedicin egentligen gör, känns som jag hosat mer och värre sedan jag fått den. Kan iaf glädjas åt att jag de senaste två nätterna lyckats sova hela natten utan att vakna upp varje kvart.
Tyvärr så är det helt fysiskt omöjligt för mig att gå på Karins skiva ikväll, jag som sett framemot den så länge. Jag och Johanna som Securitas hade tagit hela stället med storm. Men istället får man snällt sitta hemma och försöka låta bli att hosta ut något som man faktiskt kan ha användning för. Ska göra ett desperat försök att plugga lite grann senare.

Måste verkligen bli frisk nu. Har de senaste Sverige matcherna inte haft någon ork eller energi att bli engagerad i matcherna. Vilket gör mig galen, hockey ska upplevas! Hockey ska kännas! Hockey ska ...
Nej, nu blir det Supernatural!
//Jenny
Kommentarer
Postat av: Niklas

...Hockey ska utrotas! (A)

2010-05-21 @ 17:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback