HAHAHAHA, lilla Backis!

2010-05-14 @ 21:51:58

När den andra perioden började lida mot sitt slut, och jag var ganska uttråkad efter vad jag tyckte var en rätt så seg period så kom troligtvis det roligaste på hela veckan. Vid en tekning visades en inzooming som startade ett skrattanfall som verkligen inte gick att hejda eller lugna ner. Backis mustasch är t.o.m. värre än lilla Karlsson missalyckades moppefjun som jag blev så mobbad för i J-VM. Herregud vad jag skrattade, kunde verkligen inte hålla mig. Både mamma och pappa vände på sig och tittade konstigt på mig medan jag försökte pressa fram vad det var jag skrattade åt. Älskar verkligen att titta på de yngre spelarna, de är så ordentliga och duktiga, fast samtidigt så nervösa och oerfarna. Det är just därför man älskar J-VM så mycket.

Är dock oerhört sur på alla som klagar på Karlsson. Pappa är inte heller sen med att retas. Är fortfarande sur över det han klämde ur sig för några dagar sedan. Det var verkligen inte okej. Nu väntar jag dock på att båda lagen ska göra varsitt mål till, sedan är man 200 kronor rikare. Dessutom ska Sveriges mål göras av Erik Karlsson.
HAHAHAHA, kan inte sluta skratta. Det är nästan i samma klass som när Markström spottade på sig själv.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback