från en annan del av Blackbay

2010-05-02 @ 22:18:03
Gud vad skönt. Skrev klart ungefär halva idrottsuppsatsen idag. Har dessutom gjort klart två av de tre bilderna jag hade kvar i foto. Nu har man endast en bild kvar som jag redan tagit, den sak bara fixas, skirvas om och sedan skickas in. Förutom det är det två fördjupningsuppgifter, idrottsuppsatsen samt en instruktionsfilm som ska lämnas in. Har sedan ett religionsprov kvar att göra och sedan tar man studenten. Oj, vad mycket mer det lät som nu när jag skrev ner allt. Tyvärr så är dessa uppgifter inte svåra, men extrem tråkiga att skirva. Dessutom har jag ingen som helst motivation eller ork till skolarbetena pga. omständigheterna.

Imorron är det projektredovising, senare på kvällen är Rohies skiva. Har tvingat med mig Johanna, men min tå värker fortfarande, vi båda ska upp tidigt dagen efter och just nu är man inte direkt så taggad inför det. Så vi får se hur länge vi stannar. Nu orkar jag inte resonera här längre, ska lyssna på lite ljuv musik innan jag skuttar ner i sängen.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback