FG på mustaschen

2010-05-03 @ 20:07:29

Jag är inte taggad, överhuvudataget. Men sak ändå snart bege mig mot Huddinge för att möta upp Johanna och sedan gå på Rohies skiva.
Fick reda på för någon timme sedan att jag har en VG-MVG uppgift som ska vara inlämnad imorron vid midnatt, något jag inte hade en aning om. Så imorron blir det att skriva. Något som egentligen vore lätt, men när det gäller religion så känns saker och ting helt plötsligt väldigt jobbigt. Har dessautom presenter som ska inhandlas innan torsdagen. Lillskiten fyller år, och den större av dem två har ännu inte fått sin.

Just nu rullar Family guy på tv. Finns verkligen ingen roligare serie. Ska nu skicka in den sista fotouppgiften jag gjorde klart tidigare idag. Är så duktig, nu har man börjat stryka saker från listan med skolarbeten att göra innan studenten. Tydligen bara 32 dagar kvar till den dagen, om man ska tro NV korridorens nedräknare. Ser fram emot den dagen, samtidigt som man har lite ångest.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback