Zzzzz ....

2010-06-15 @ 20:36:40
Jag är riktigt trött just nu, skyller det på zumban och faktumet att det inte blivit någon cola idag. Skulle allra helst vilja lägga mig, men har andra planer. Ska övningsköra med Danne idag. Är lite rädd för att det ska bli riktiga vägar idag, men innan dess ska jag allt tvinga honom att åka och köpa en pepsi till mig. Annars kommer det inte bli en rolig bilfärd.
Fick precis redan på att Carro och Kim blivit fotbollsnördar. Tydligen tittade de på hela Nya Zeeland - Slovakien macthen idag. WOW, vilka fotbollsnördar! Kan meddela återigen att jag blev riktigt glad när Nya Zeeland kvitterade. Usch, jag vill verkligen sova. Kommer väl köra in i ett träd eller ner i diket. Vilket skulle vara jätte bra eftersom man spenderade ungefär 600 spänn på en kurs då man gick igenom alkoholen och sömnlösheten påverkan i trafiken. Snacka om väl spenderande pengar.
Ska väl ta mig några jordgubbar och hoppas på lite ny energi.
//Jenny
Kommentarer
Postat av: Carro

KÄFT JENNY! TRAGISKT ATT SKIT-NYA ZEELAND KVITTERADE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-06-15 @ 20:47:48
URL: http://jagecaroline.blogg.se/
Postat av: Jenny

Så jävla rätt. DANSKDYNAMIT!

2010-06-15 @ 20:56:14
URL: http://jennhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback