That's just the way we roll

2010-06-18 @ 20:30:34
Var ute och övningskörde med far. Var överlycklig när vi kom hem eftersom vi lyckats time försncaket till fotbollsmatchen prefekt. Men när tv:n slogs på var det klart att tv4 är väldigt snurriga eftersom det inte visades någon fotboll, utan istället något om bröllopet. Fick då i uppdrag, mer jag tog på mig, att baka muffins. Älskar att baka och det hela blir bara roligare när man köpt såna fina muffinsformar som jag gjort. Idag blev det fotbolls formar i sann VM anda. Men fick precis reda på att alla muffins blivit uppätna på mindre än en halvtimme. Och jag fick inte en enda. Inte för jag ville ha någon, men lite måste man ju klaga. Men blev snabbt glad igen när jag kom på att jag kan få baka fler imorron. Vilket egentligen var meningen från början, mamma måste ju ha muffins när hon ska kolla på prinsessan.


Innan körningen så satt jag skrev lite grann på min bok. Eller satt mest och skrattade åt mig själv. Helt ärligt, jag tror att jag aldrig skrattat så innerligt åt något som jag gör när jag läser boken. Det är pinsamt på samma gång som man kämpar efter luft mellan skratten. Snacka om att man kan lära känna sig själv genom detta, och snacka om att man är en störd preson. Men nu är det fotboll som gäller.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback