sometimes you just wanna ... ... ...

2010-06-18 @ 16:15:40
Ibland blir man bara så sjukt irriterad så man har lust att göra olagliga saker. Men vad gör man istället? Ta ett djupt andetag och låter det vara. Vad vinner man på att agera?
Mina steg mot en häslosammare Jenny verkar göra en del människor irriterade, men helt ärligt så skiter jga i det. Jag mår iaf bättre av det, vilket just nu är allt som räknas.

Sitter just nu med min studentmössa på, det är härlig känsla. Tittar på Slovenien - USA, fast har fortfarande inte släppt taget om matchen mellan Tyskland - Serbien. Älskar nu mera den seriska målvakten Vladimir Stojkovic. Snart är det mat, sedan blir det körning innan det är dags för England att spela sig vidare. Funderar på starta ett DW maraton med mig själv senare.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback