rastlös!

2010-06-20 @ 16:28:57
Seriöst, jag bytt kläder fler gånger idag än vad en babin gör vanligtvis. Härligt att jag dessutom jämför mig själv med en babian.
Har fått tillstånd av Caroline att slå Karin, så jag är ganska lycklig just nu. Dessutom är man just nu ännu gladare eftersom Nya zeeland leder mot Italien. Haha, era äckliga pedofilpizzaätare. Väntar nu på mat, håller på att hungra ihjäl. Ledighet är verkligen inte bra magen och matvanorna. Ska sedan gå och promenera med Jonna och Cindy för att sedna återvända hem, övningsköra och handla mat och såna tråkiga saker. Sedna är det Brasilien - Elfenbenskusten. What a game!
Ska dessutom någonstans försöka få tag på Mogot. Det blir svårare och svårare för varje månad som går. En utskällning är precis vad hon förtjänar!

Bar ner de första sakerna till rummet idag. Bokhyllan coh fotöljen fick följa med. Sedan står morfars tvbänk där nere redan. På tisdag eller onsdag ska vi till Ikea och förhoppningsvis kommer sängen köpas denna vecka. LYCKA!
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback