"Men du, du kan väl vara normal?"

2010-06-13 @ 23:18:34
Usch, ser verkligen inte framemot den här månaden och dess slut, ur ett ekonomiskt perspektiv. Har hela tre födelsedagar framför mig, tre födelsedagar på tre dagar. Dessutom är det inga födelsedagar som helst då man kan köpa en liten sak, nej utan det är två nära vänner och mammi som fyller år. Jag som går och snålar som bara den, avstår från shopping och allt annat för att jag ska slippa behöva låna och sno pengar till Roadtripen med ett stort R. Fy fan vad kul det ska bli, ser verkligen så sjukt mycket framemot den. kommer bli så tjockt med nice.

Igår kväll när jag spande runt lite grann på youtube dök en riktigt bra fråga upp i huvudet. Vad vore jag utan De tre musketörerna. Helt ärligt, om Alexandre Dumas aldrig skrivit berättelsen om De tre musketörerna, eller jag aldrig hört talas om dem så hade jag aldrig börjat lyssnat på Westlife och då hade jag aldrig upptäckt världens andra underverk, Brian McFadden. Men om man ska gå ännu längre så är allt faktiskt tack vare min storebror. Det är t.o.m. hans förtjänst att jag lider av den störningen jag lider av när det kommer till sport, och framförallt fotboll och hockey. Med andra ord, utan Daniel vore jag en helt annan person. Så alla mina brister och fel får ni skylla min bror för, och alla de bra sidorna och egenskaperna ... får ni tacka mig för :)
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback