"med lite photoshop på Karin blir den jätte bra!"

2010-06-08 @ 23:01:06
Nästan varje dag besöker jag flera gånger om dagen dessa tre olika hemsidor i denna följd, fotbollskanalen, arsenal.se och arsenal.com. Varje besök sker med en enda önskan i bakhuvudet, men varje gång hittills har jag blivit besviken och dött lite grann inombords. Seriöst, när kommer jag få sluta skämmas över att se Eduardo bära
Arsenal loggan?

När jag blir stor, för det kommer jag bli en dag, och flyttar hemifrån ska jag se till att jag har ett kontor i mitt hus. Det ska vara det finaste rummet och prio ett när det gäller städning. Det ska vara stort, rymligt, prydligt och ge en käsnla av ambition, ansvar och resultat. Detta rum ska jag sedan fylla med de mest onödiga och roliga kontors prylar som jag kan hitta. För det finns helt ärligt ingenting som jag tycker är så roligt att handla som onödiga kontorsprylar (med undantag från kläder), och då pratar jag om allt som någon gång kan vara användbart i en sådan miljö. Åh, jag tror jag ändrar mig Tomas, jag vill flytta hemifrån!
Kom precis och tänka på mottagningen hos Karin idag. Fy farao vad jag trivdes i hennes släkt sällskap, de var ju helt underbara. Photoshop är räddningen på allt!
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback