Första doppet

2010-06-27 @ 22:14:28

Årets första dopp skedde idag, hade skett tidigare om det nu inte varit så att jag hadde såna chickens till vänner. Kan informera folket om att jag var först i, först att doppa mig och den som skrek minst vid doppet. Snacka om att man har något att vara stolt över. Fick sedan se på när Jonna brottades med en Annakonda i vattnet bara några meter från mig, och jag varken skrek eller sprang min väg, var inte ens paralyserad av rädsla. Fan vad jag är modig, kanske dags att börja kolla på skräckfilmer för min del? Mamma fyllde år idag så det blev lite tårta och sånt under kvällen, mycket mer än så hände inte idag. En ganska så händelsefattig dag med andra ord.

Sitter just nu och håller tummarna för att Mexico ska lyckas göra två eller tre mål utan att släppa in ett innan tiden runnit ut. Fy farao vad roligt det vore. Har ingen tv i rummet just nu så istället låter jag live sändingen på internet spelas upp för mig medan jag letar efter nya spännande och roliga ps3 spel. Något måste ju ändå finnas.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback