"Flickor, flickor livet är inte rättvis"

2010-06-16 @ 10:55:35
Ibland så inser man verkligen hur orättvis världen är och hur verkligen allt handlar om tur och slumpen. Mamma visade mig nyss tidning och i den står det om en huddinge tjej 18-åring som blivit uttagen till U20. Jätte roligt för henne visst. Grejen är ju bara den att det råkar vara en gamal lagkamrat till mig, och under åren har jag stött på flera lagkamrater och motståndare som förtjänar det så mycket mer än vad hon gör. Både när det kommer till talang, personlighet och spelarmässigt. Om världen bara varit lite rättvis så hade Hanna blivit uttagen för länge sedan. Om världen varit rättvis hade hon inte haft allergier som hindrat henne. Nu är iaf Danne inte ensam längre om att kunna skryta om landslagsspelare.

Solen skinner så glatt på himmeln nu, så ska ut på altanen och sola så fort jag ätiti frukost. Sedan ska man kolla på den sista uppvärmningen Honduras-Chile innan det riktigta Fotbolls VM:et drar igång. Efter det är det bara att följa Spaniens väg till guldet. 
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback