Det närmar sig med stormsteg!

2010-06-01 @ 16:50:07
Shit, mina ben och fötter värker verkligen och jag är dödstrött. Blev en lite sovmorgon eftersom jag och Karålena struntade i fotolektionen. Kom till skolan runt elva då vi mötte Anna och frågade om projeketarbetet. Lovorden bara vällde över oss och vi fick beskedet att det hade gått riktigt bra. MVG:t var tydligen glasklart. Sen sprang vi runt och letade efter lärare för att lämna tillbaka böcker. Insåg sedan att kommunikationen inte skulle bli av eftersom Silja inte dök upp. Lite senare sprang vi in i henne och fick då reda på att det även gått bra i kommunikationen. Jag och JOhanna tog sedan en snabbis till centrum där vi köpte lite mat inför sjöängen och sedan gick vi hela vägen dit. Var där i några timmar, åt och lekte. Vilket är torligen varför jag är så sjukt trött.

Ser verkligen inte framemot fredagen nu, iaf inte den delen då man ska gå upp och göra sig iordning. Med undantag från att Jonna erbjudit sig att hjälpa mig med det. Men att ta sig upp så tidigt på morgonen, orka och hinna göra allt det innan man ska kravla sig ut till bussen för att åka till champangefrukosten. Att ta studenten är krävande. Men ack så roligt!
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback