Det kallas LYCKA!

2010-06-29 @ 16:41:16
Nu är hösten på ingång! Ellos katalogen med deras höstsortiment är nu här, vilket enligt pappa är det första hösttecknet. Så från och med nu kommer det bara gå utför. Mor och far åkte idag iväg och köpte ett temporät skrivbord åt lilla mig. Så nu är min fjärde famlijemedlem i mitt rum och därav är det helt komplett. Eller okej då, det ska finslipas lite grann. Men nu finns allt jag behöver här nere. De övriga tre famlijemedlemarna Tvn, sängen och Fido välkommnade Harry Potter med öppna armar, så ikväll blir det fest! Troligtvis en massa DW medan Harry glatt berättar hur det går i fotbollsmatcherna eller sjunger för oss. Mysigt värre! Är dock riktigt hungrig just nu och känner för ett bad, kasnke blir ett lite sms om badsällskap till systrarna snart.

Morgondagen ser ritkigt lovad ut. Först simning med lilla Karinbarin och sedan är det date med Johanna som gäller. Najs, riktigt najs. Har då blivit lovad att få höra det senaste skvallret. Hon har tydligen hittat en ny pojke att udnerhålla sig med medan saker och ting mellan henne och Elias lugnar ner sig.
Fy farao vad lycklig jag är just nu. Things are finally going my way!
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback