Con lo bien que te ves

2010-06-27 @ 12:04:00

Igår kväll märkte jag att jag har en förkärlek till sådana saker som jag inte helt riktigt kan förstå mig på. Jag älskar De tre musketörerna, men har aldrig förstått varför titelen är så som den är när hela historien handlar om D'Artagnan och hans äventyr. Min absoluta favorit film är Ledgen of Bagger Vance, men jag har aldrig fattat det speciella med den där mannen vid namn Bagger Vance. Är också grymt stört kär i Brians video till Twisted, älskar den verkligen. Men har lite problem att förstå budskapet i videon.
Om vi ändå är inne på det spåret kan jag meddela att det finns flera andra filmer jag gillar utan att helt och hållet förstå dem, som t.ex. The talented Mr. Ripley, Bourne filmerna, Oceans filmerna m.fl. Kort sagt verkar jag ha en förkärlek till sådant jag inte kan förtå helt till fullo, jag antar att det gör saker och ting mer öppet och intressantare. Det lämnar mer plats åt fantasin, och fantasi är något jag har överflöd utav.

Ska nu bära ner ps3 till mitt rum. Nu är det enda som saknas ett skrivbord så även Harry Potter kan flytta ner och sedan ska väggarna prydas. Ja, sedan ska ju även gardinerna upp, när vi väl hittat en sådan gardinstång jag vill ha. Efter första fotbollsmatchen kommer mormor och morfar på besök för att våldgästa oss. Innan dess ska man hinna med lite DW och bakning.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback