25 juni 2010

2010-06-25 @ 10:58:10

Glad midsommar och Grattis lilla Johanna!
Idag känns livet lie bättre, med undantag från att jag precis spillde mjölk på tagentbordet. Men jag är glad ändå! Igår avslutades första arbetsveckan, blev en gasnka slapp dag som inleddes med en liten tråkig stämning inom arbetslaget som med tiden lättade upp. Blev sedan bjuden hem till Jonna idag på lunch, middag, mat och kubb. Så vi tog en sväng till Maxi efter jobbet för att handla maten. Blir en hel del färskpotatis att äta idag. Kom sedna hem då det böev segande med duschningen och allt annat som skulle göras. Pappa kom hem tidigare än väntat så han fick följa med på ett kortare äventyr och sedan tvingades jag med till maxi ytterligare en gång.

Ska snart gå ner och bädda det som går i min nya säng som nu är uppmonterad och klar. Om allt går enligt planerna ska jag sova i det nya rummet inatt. Hur jag nu kommer lyckas med det vet jag ej. Har varken en tv eller gardiner som kan skymma solljuset som lär leta sig fram. Men förhoppningsvis kommer jag vara så trött när jag anländer hem att jag kommer somna på två röda. Efter bäddningen ska jag packa och gör mig iordning inför The day at Ahvaners! Jonna har verkligen ladda upp inför denna dag, så man får väl göra sitt bästa för att förverkliga den planen hon har.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback