Waking up in the morning feeling like Nick Jonas

2010-07-02 @ 10:27:33
Blev en tidigt morgon för lilla mig idag, har idag en uppgift som kräver ett heltidsarbete från mig. Så klockan ringde vid sju tiden, traskade upp och var lite social mot föräldrarna innan pappa åkte till jobbet och jag kravlade mig ner till sängen för att vila ett tag. Det hela slutade med att jag somnade och sov en timme till, riktigt mysigt. Älskar verkligen mitt nya rum nu. Sängen är helt underbar, tapeten fick sin plats i hjärtat ajg såg den och har funnits där sedna dess. Vad det gäller resten av rummet så känns det ganska litet, men mysigt. Tror att det är hela känslan av att jag äntligen bor här nere som gör det, att allt är mitt.

Känner mig lite hungrig nu så ska kanske vandra upp för att äta frukost. Resten av dagen ser väl ut på så vis att det blir lite solning, DW, fotboll och Spartacus ikväll medan jag filar lite på boken. Men vid det här laget borde jag veta att det spelar ingen roll vad jag beslutar mig för att göra på morgonen, allt ändrass ändå under dagens lopp.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback