Tough Love

2010-07-10 @ 13:04:43
Då var det dags för ytterligare ett inlägg. Cracky kom hit igår, blev en massa DW. Vill inte räkna efter hur många timmar vi satt och nördade det, vill inte heller veta. Allt jag kan säga är att om vi inte var nördar innan dess så var gårdagen definitvt invigningfesten. Operation gömma benen har lyckats, dock misstänker jag en rejäl fjällning eftersom ena benet fortfarande är lite rött och känsligt. Den enda som jag delat denna hemlighet med, med undantag från alla läsare, är min broder. Känner mig alltid så busig när och jag vet om saker som mamma och pappa inte vet, iaf saker som jag inte vet att de vet. Vad som inte är lika roligt är att min rygg fortfarande värker, men lite pain får man allt genomlida och överleva.


Lever fortfarande på lyckan att Spanien vann. För det första var det stört roligt att de slog tyskarna, för det andra var det jävligt roligt att ge en sådan käftsmäll till i stort sett alla jag känner, eftersom de var så säkra på att Tyskland skulle krossa Spanien. Fast det allra roligaste är allt snack om bläckfisken Paul, uppäten, dödad whatever, han gick emot Tykland och det hela stämde. Får vad som sker idag, imorron ska man iaf leka med lilla Johanna. Hon avgudar och älskar mig så mycket så hon kunde klara sig en hel vecka utan att se mig. Dessutom ser jag framemot nästa vecka då kommer det kommer bli simning och Supernaturalmaraton. NICE! I väntan på frukosten ska jag nu återvända till Tough love tittandet.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback