M&M

2010-07-17 @ 13:36:54

Hade planer på att se Micke och Molle ikväll. Mysa ner mig i sängen och återuppleva en del av barndomen i den nostalgikick jag garanterat kommer få. Men för bara några minuter sedan dök två helt nya filmer upp i huvudet så beslöt mig för att göra denna lördag till en filmdag. Startar med Micke och Molle och sedan de andra två filmerna beroende på vilken jag har lust att se först. Åh, vad mysigt! Ska bli spännande och se ifall tårarna kommer rinna lika mycket nu som de gjorde när man var liten. Helt sjukt hur mycket jag grät varje gång jag såg den filmen. Fattar inte hur jag kunde vara så dum som ville se den om och om igen.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback