Känner mig så älskad!

2010-07-04 @ 18:55:45
Dagens diss
Mamma: "Vad fin du är i den där klänningen"
Jag: "Nej, jag ser ut som en säckpotatis i den"
Mamma: "Men du ... jag gillar potatisar"


Idag under min lilla solning så flög tankarna iväg och jag kom fram till detta. En av mina närmaste vänner har ett fast förhållande som varat relativt länge nu. Min andra bästa vän har nyligen skaffat pojkvän och är så kär att hon svävar högt upp på rosa moln så inte ens jag kan skjuta ner henne därifrån. Ytterligare en nära vän är på G med en kille, vilket känns oerhört seriöst och bara en tidsfråga innan de bli officiella. Själv är jag ensam och olycklig, inte konstigt att självmordstankarna kommer fram på nätterna. Nej, nu kände jag att min sarkasm drog iväg även lite för långt för lilla mig. Hur som helst så är jag superdeuper glad för dem alla och deras lycka, så länge jag inte blir bortglömd dvs.

Som sagt idag var det solning, tog sedan en sväng över till mormor och morfar där Anton var, så lekte lite med honom ett tag. Klarade även av gårdagens uppgift, så senare ikväll blir det lite uppdatering bland bilderna och sedan ska allt överföras till min illla miljövänliga hårddisk. Just nu är det Tough love som gäller, har ännu inte riktigt fattat vad det går ut. Men programmet är ju fyllt med dramatik, skrik och tjafs ... vilket man som människa tyvärr dras till.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback