Jag håller iaf på dig Jihde!

2010-07-10 @ 22:43:00
Jaha, då vann tyskarna bronset. Vet inte riktigt hur man känner inför det. Vad jag vet är iaf att jag fått en ny favoritspelare. Den tyska målvakten Butt. Spenderade hela andra halvlek med att skratta så fort hans namn nämndes eller man såg honom. Sitter fortfarande och garvar åt det. Imorron är det Holland - Spanien som gäller, fy fan vad Spanien ska vinna. Annars blir jag lite ledsen. Imorron är det mer än en VM final, det är mer än två nationer som möts för att göra upp om en åtråvärd titel, det är fan min egna heder och stolthet som står på spel!

Jag är ganska trött just nu och vet att jag egenlitgen inte borde prata med någon överhuvudtaget och lägg mig. Skyller allt på värmen och ryggen. Men vem lurar jag egentligen, inte kommer jag lägga mig på ett tag.
Usch, vad jag hatar när folk diskuterar fotbollslag och deras resultat och prestation efter deras unga ålder. Vad fan spelar det för roll? Det handlar om personlighet, inte ålder. Är så sjukt trött på de snacket!
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback