"I think he thinks vampires are real"

2010-07-15 @ 19:09:05
I förgår upptäckte jag att min garderob började strejka genom att vägra låta mina kläder få plats. Gjorde misstaget att berätta det för mamma som på en gång kommenterade det, dock lyckades jag slå bort det ganska enkelt och smidigt. Gårdagen var riktigt mysig och trevlig. Mötte upp Karin vid fyra, åkte då in till Eriksdalsbadet för att simma. på vägen hem stannde vi till i Farsta för att köpa hem mat. Det blev Tacos. Bråttom hem eftersom båda höll på att svälta ihjäl. Märktes riktigt ordentligt att vi båda var i stort behov av mat, eftersom det blev ganska ... flummigt. Trodde seriöst att grannarna skulle komma över för att se hur vi egentligen mådde. Efter maten började Supernaturalmaratonet. Blev bara 7 avsnitt, sedan somnade Karin nästa. Så vid halv tre tiden ungefär gick vi till sängs.

Vaknade sedan alldeles för sent, dock utan att ha drömt några mardrömmar så jag var glad ändå. Karin stressade på som en galning och till slut hade vi gjort ett snabbt besök hemma hos henne och befann oss i Farsta. Blev en shoppingrunda där som var riktigt lyckad enligt mig. Hem igen då man fick ta en smäll från mamma. "Du har ingen plats i garderoben, du har betsällt kläder, imorron ska vi till Hedlandet nästa vecka ska du till Ullared och så har du shoppat ännu mer nu", men sedan kom det lilla leéndet, dock var jag itne så snabbtänkt denna gång. Har dessutom tyvärr upptäckt att jag beställt fel färg på klänningen. Eller fel och fel, beställde rätt. Men såg den i en annan färg idag och den var jätte fin. Men vi får väl se när det kommer nästa vecka. Om jag fortfarande är hemma då. dvs.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback