I say hey whatever!

2010-07-05 @ 11:21:11

Jag hatar verkligen det här. Tiden mellan de två klockslagen då man ahr gjort klart allt och det då man ska göra något. Egentligen finns det en miljon saker jag skulle hinna med på den här halvtimmen. Skulle t.ex. kunna spela minst en bana på DW, skulle kunna fila lite grann på boken. Skulle kunna se ett Family guy avsnitt, skulle kunna ogranisera alla mina strumpor efter färg samt inköpsår. Men om jag nu skulle ta mig i kragen och göra något av detta så skulle jag troligtvis bli så stressad så allt blir pannkaka. Så väl känner jag mig själv. Nej, istället sitter jag på en stol och gnäller. Nu börjar jag dessutom bli hungrig, undrar vad jag och Johanna egentligen ska köpa med oss att smaska på. Kanska ska vandra upp och elta efter några praktiska saker att ha med sig, så som muggar, bestick, tallrikar ... och servetter!
Känns inte direkt som värsta toppen vädret för en dag på stranden. Vilken miss, imorse kunde jag inte ens sova eftersom det var så äckligt ljus ute. Aja. jag är iaf taggad på bad och ska tvinga ner Johanna i vattnet.
Yes, nu har man lyckats fördriva tio minuter iaf.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback