GO GHANA!

2010-07-02 @ 21:54:41
Usch, var är brorsan när man väl behöver honom? Jo, på festival. Han ska allt få en utskällning när han kommer hem igen, det förtjänar han flera gånger om! Tänkte jag skulle vara lite duktig och roa mig genom att välja ut bilder till min otorligt fina ram som ska ställas upp så fort bilderna skrivits ut. Kom även på att eftersom jag gick foto som estetisk verksamhet så är jag ju expert på photoshop och kunde därför leka lite grann med bilderna där också. Men icke sa nicke eftrersom jag aldrig orkat lägga ner någon engeri på hur man letar upp serienummret till program. Om jag nu verkligen ville skulle jag väl lätt hitta det, men orkar inte ödlsa onödig energi på något jag inte kan göra i sömnen. Istället får jag nöja mig med att endast leta upp bilderna medans man tittar på Spartacus. Samtidigt kommer Harry Potter få meddela mig hur det går i fotbollen. Det kommer bli super!

Appropå super, just nu är Caroline ute och super skallen av sig med några riktigt gamla klasskamrater till mig. All lycka till dig Caroline, bara tuta och köra!
Fuck, kom precis på att Supernatural går 22:40, vad fan ska jag välja?
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback