Fotboll på G!

2010-07-11 @ 18:29:24

Jag håller på att dö av hunger och värmeslag! Lyckligtvis är det mat snart, så om jag kan bli undviken att bli slagen för mycket och hålla ut ett litet tag till borde jag kunna överleva. DW geek! Blev en sen natt och en tidigt morgon. Åkte med mor och far för att kolla på trädgårdsmöbler och handla mat vilket de beslutat utan att meddela mig. När man sedan kommit hem blev det lite mat och sedan en tripp till Farsta med Johanna. Var sjukt äckligt varmt ute, men i centrumet vad det svalt och skönt. Efter det åkte vi hem till mig och svalkade oss genom att titta på några roliga youtubeklipp. Måste bara påpeka att det är riktigt härligt att ens vänner berättar om en för sina respektive, när man sedan frågar vad de egentligen sagt får man svaret allt. Det svaret gillar jag verkligen inte, det finns för mycket saker som ska stanna inom vänskapskretsen och de finns alldeles för mycket saker som man absolut inte vill att folk ska sprida vidare till andra. Blev dock glad över att min present till Johanna var uppskattad.

 

Ikväll är det fotboll, FINAL! Har laddat hela dagen. Nej, men har bestämt mig för att jag idag ska bli spansk och verkligen heja. Mina föräldrar kommer inte undan ett helt VM utan en fanatisk dotter. Onej, verkligen inte.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback