ett steg närmare ...

2010-07-01 @ 21:01:47

Har geekat i stort sett hela dagen, vilket är helt okej att göra ibland enligt mig. Har spelat DW och nu är Zhang He (Jonna och Cindy läs: bögen) full maxad. Har även hunnit med att tvätta, plocka undan en massa saker och åkt och handlat med far. Har dessutom under hela dagen låtit Harry Potter berättat den underbara berättelsen om Family guy. Planerade imorse att jag under kvällen skulle skriva lite på boken så man kan slippa få höra Karins tjat och gnäll, hennes röst är så jobbig och vägrar försvinna ut ur mitt huvudet. Men som det ser ut nu kommer det inte bli mycket skrivande, lär fastna på vägen mot ytterligare en maxad gubbe.
Men nu ska jag föröska hitta på någit vettigt att göra.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback