Böcker är farliga, BEWARE!

2010-07-09 @ 14:16:55

Dagen började jävligt bra kan jag meddela för alla er som är så pass intresserade av mitt liv att ni läser vad som skrivs här. Skulle vara snäll och hjälpa mamma att bära upp alla böcker från bokhyllan som står ute i min hall. Det första som sker när jag ska bära den första kassen är att man genomför lyftet oergonomisk och ryggen fuckar up sig. Kände mig som en gammal 70årig gubbe med ryggskott. Har sedan dess inte kunnat gått normalt för det värker som in i pipsvängen. Efter att ha lyft upp resten av kassarna fick man lägga sig i sängen medan lilla mamma smörjde in ryggen med någon magisk salva vars namn ej ska nämnas eftersom jag fortfarande hävdar att det är för gamlingar och deras värkande leder. Mamma fick dock lite dåligt samvete och gav mig cola så jag är ändå nöjd. Nu har jag iaf en anledning till att ta det lugnt idag. Den där mirakel salvan som farmor och farfar hade från Thailand som man blev alldeles hög av skulle inte sitta fel nu. Jävlar vad den gjorde susen under Örebrcupen.
Vad har vi lärt oss idag då? Jo, böcker är farliga. Om ni inte tror mig så är det bara att fråga Harry Potter, han har ju stött på några köttätande böcker.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback