Weekly update

2010-01-22 @ 15:16:26

Lördag: Jonna
Söndag: fotboll, Jonna
Måndag: tapeter
Tisdag: plugg
Onsdag: Jonna & Cracky
Torsdag: Jonna & Cracky


Så här har vi vecka sett ut. 4 av 6 dagar har spenderat med Jonna, varav två med även Cindy. Man skulle kunna tro att jag borde trötta på dem, det brukar man göra om man spenderar för mycket tid med samma personer. Men så är verkligen inte fallet. Av någon anledning så kan jag inte få nog av systrana. De är som´cola för mig, vilket säger mer än vad det egentligen borde.

Har nu fixat det senaste Supernatural avsnittet, fattar verkligen inte hur jag lyckats klara mig hela jul och nyår utan det. Men nu har det äntligen börjat igen! Ska snart göra det mysigt i sängen för att sedan se ett 42 minuters långt mästerverk. Efter det blöir det väl ytterligare mer tv-spel, har nu inte långt kvar till ytteligare en level 50 gubbe! 
//Jenny  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback