Sunstorm

2010-01-11 @ 22:41:19

Har nu tvingats tvätta håret och föna det, anledningen ska nog hållas hemligt. Annars lär det bli en jädra håll i gång om det.
Blev inte mycket spel för min del, faktum är att det inte blev någonting alls. Började fixa med en ny header. Hade världens finaste bild i huvudet av hur den skulle se ut, men som vanligt lyckas man aldrig med det. Resultatet dyker väl upp imorron eller på onsdag. Efter lite fixande med den blev ombedd att följa med Jonna till mediamarkt som sällskap, hon hade några ärenden att uträtta. Ditresan gick smärtfritt, men på hemresan fick jag en liten utskällning för att man var så tystlåten. Var alldeles för sällskapssjuk för att åka hem, så följde istället med hem till Jonna. Där det blev en fanatisk kväll/eftremiddag med Super mario. Helt sjukt! Vilka stört stora Super mario nördar det finns. Jonna blev av någon anledning helt inne i spelet och för henne verkade det nästan hanlda om liv och död. För att lugna ner sig lite grann startade hon ett body lotion krig, vart ifrån den fröken får alla sina ideér kan man verkligen fråga sig själv.

Det sista som sades innan jag lämnade de två busfröna kom från Cindy och var: ”Jag tycker inte om dig längre”. De allra flesta skulle bryta ihop efter detta, men inte jag. För jag vet att det inte är sant, dessutom har hon nu erkänt att hon har gillat mig
//Jenny

Cindy: När jag går på toa spelas (nynnar på en munter tuddelutt) ... sen gör korven entré ... Nej, men Cindy, vad säger du?

Kommentarer
Postat av: Cindy

Jag är alltid lika trevlig och välvårad av mig.

2010-01-11 @ 23:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback