SNART!

2010-01-04 @ 02:40:16
Snart börjar det, snart avgörs det. Nervositeten kommer krypandes tillbaka nu.
Nu börjar jag bli trött. Hur fan ska jag orka med en hel hockeymatch? Förhoppningsvis och troligtvis så lär en adrenalinkick dyka upp ganska fort efter att domaren släppt pucken. Samma adrenalinkick som lär hålla mig vaken ett bra tag efter matchen dessutom. Vilket är helt underbart eftersom det är imorron man ska försöka vända tillbaka dygnet. Klockan nio ringer klocken och tio ska mamma komma in och skirka lite på mig.

Morgondagens kommer, förutom att vara plågsam, bestå utav färgkollning. Ska föröska hitta färgen till det nya rummet, vill verkligen flytta ner nu! Sedan ska man på promenad med Jonna, och vad det sedan bidrar i för äventyr vet man aldrig.

Vill bara säga att Mengmis kan dränka sig i en sjön. Jag är ingen amatör!
Skulle nog proppat i mig några sömtabletter tidigare ...
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback