Fy skäms på Jonna!

2010-01-26 @ 21:10:33
Fy farao vilken seg kväll. Sitter och väntar på att paradise ska börja, men det är så segt och tråkigt så det finns verkligen inte! Usch och fy. Kollade nyss igenom folks bloggar, men inget fångade mitt intresse. Nu ljög jag faktiskt. Jonna hade gjort en uppdatering som för ett ögonblick fick mitt hopp och lycka att stiga skyhögt. Men mer än en ny header var det inte. Fy skäms på dig! Har ingen aning om vad jag ska skriva, eller varför jag ens skriver här. Har just nu troligen feber, vilket gör mig väldigt vimsig.

Har haft en sådan stark känsla och sug efter att gå på bio idag. Men har ändå inte gjort någon större ansträning med det. Vet inte ens vilka filmer det går, och har inte haft orken att kolla upp det. Nej, nu ska jag försöka lysa upp min tisdags kväll lite grann!
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback