Elefanter är gays ...

2010-01-17 @ 14:43:16



Jag är på ovanligt bra humör idag, det är riktigt underbart!
Hade en jätte trevlig dag igår med Jonna. Blev matte under dagen och till Jonnas förfäran en massa fotboll. Men hon var jätte duktig! Blev sedan bjuden på middag, Jonna måste verkligen sluta göra så sjukt god mat. Känns som man sväller upp till en luftballong varje gång man äter hennes mat.
Sov nästan tio timmar, belv sedan en seg morgon. Fick en farfar och farbrors julklap, vilket som vanligt vad lite pengar. Alltid härligt med det. Lyckades sedan få en förtidig födelsedagspresent av mor och far. Jag ifkc igår mail om att spelet äntligen hade kommit och lyckades, efter att ha tjatat i en timme på pappa att han skulle beställa, få mamma att ställa frågan om jag skulle bli glad om jag fick i present. Självfallet! Men tyvärr så dummar sig cdon, eftersom det inte alls hade kommit. Blev sedan en jakt efter det på andra ställen och hittade det till slut, nu gäller det bara att få någon att åka och köpa det.

Dessutom ringde morfar och frågade om jag vill ha deras tv-bänk som han gjort. Annars ska den slängas ut, så ska nog ta en sväng över dit snart och titta på den. Sa ju att jag kommer vara den som tvingas spara allt.
Har skrivit på psykologin resten av tiden, segt! Men den är klar nu, eller ska finslipa på den och sedan är det bara att hoppas på det bästa! Hade helt och hållet glömt bort Arsenal matchen idag, fattar inte hur lyckas. Så blev överlycklig när pappa påminde mig för kanske fem minuter. Konstigt hur sådana saker kan göra en så lycklig. Dessutom blir det kotlett till middag idag igen.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback