Äckelpannan is back!

2010-01-03 @ 12:59:36


Skrev klart min åtta sidors långa psykologirapport igår. Var rätt så stolt över det.
Har nu efter flera misslyckade försök att vända tillbaka dygnet insett att jag måste skaffa en ny signal. Hade tänkt fixa det imorse, men det gick åt helvetet. Inte kommer nattens äventyr vara till någon stor hjälp heller. Vet med all säkerhet att jag kommer vara vaken till tidigast klockan 5:00 idag. Anledningen, J-VM. Det är verkligen hockey när den är som bäst.

Sitter nu och hoppas lite grann på ytterligare en sensation från Schweiz. Men samtidigt vore det ännu bättre om Sverige slog de äckliga Kanadickerna i finalen. Men ikväll är det USA, även om jag inte vill ta ut seger i förskott så är hjärtat ändå redan inställt på tisdag. Då det antingen kommer bli heaven or hell.
Usch nej. Hockey har aldrig väckt de bästa sidorna hos mig.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback