Party time!

2010-02-02 @ 22:36:53
Sitter nu och tittar på paradise. Just nu är det paus och eftersom man fick en liten utskällning av Jonna pga. brist på uppdatering så kände jag mig mer eller mindre tvungen att skriva lite grann.
Skoldagen och ett par timmar efter den spenderades med Karolina. Fick agera räddande ängel för hennes del, men det gör jag gärna. Fick även lite egna ärenden uträttade. När man sedan kom väntade en sista golvchecking, så nu är den biten avklarad. När man sedan kom hem igen så fick man reda på att personerna på posten inte hade gjort bort sig mycket som jag trodde. Så nu är lördagen den 13/2 planerad! Tyvärr så kommer flyttningen inte vara klar, men lovar att det kommer bjudas på tårta Jonna!


Vid fem tiden åkte man hem till Jonna, då det var presentöppning för hennes del. Inget stor slaget direkt, bara en liten påminnelse om att hon betyder ganska mycket. Blev sedan film, Hajar som hajar. Hade aldrig sett den tidigare, så satt och skrattade åt det mesta. Fick sedan reda på världens gulliagste sak om Jonna och hennes sömnvanor. Så gulligt, kommer ligga och tänka på det inatt när det är dags för mig att sova. Kankse t.o.m försöker med det själv.
Tips från coachen: Cindy, om du lyckas hitta hit lägg på minnet JENNHE.blogg.se eller lägg in det bland favoriter.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback